torsdag 26 maj 2016

PAUS!!

Kan någon stanna tiden en stund?!? Jag hinner inte med. Jag vill kunna sitta ute i trädgården och bara njuta av detta här och nu. Det är ju ändå den bästa tiden på hela året. Istället jag har sjukt mycket på jobbet att göra och ligger nere med halsfluss och skit på helgerna. Ååååh! Eller så gör jag roliga saker med barnen som besök på järnvägsmuseet, MiniMax Ruset och kalasvisit.

Men här då - bilderna som togs sist.






Kastanj













En grapefrukt verkar mår dåligt

Trodde aldrig att jag skulle köpa tagetes - tills man lärde sig hur bra den är.















Silvrigt glittrande bling bling som förhoppningsvis håller fåglarna borta






Herrgårdspionen


En av de vackraste blommorna - enkel och snygg


Mini Max Ruset

Sådd - sallad, rädisor, betor, svartrot, spenat, lök och morot



Ramslök

'Mantet'

'Alice'




Herregud denna Herrgård!





Giant!

Gullekiwi - som ett mjukisdjur



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar