söndag 2 februari 2014

Fototriss del 247: Så här ser det ut där jag är

Så ser det ut just idag:

(+!) 0°C, mulet, slaskigt, grått.. ingen höjdarfotoväder men värt ett försök. Det är ändå ganska så mina färger på bilderna.
Jag kan ändå gilla det vita snötäcket över trädgården - som omslagspappret till ett present man verkligen verkligen vill öppna. Spänningen stiger till det outhärdliga. Snart ska det bli vår igen och allt ska växa med brak.

Trevlig vecka allesammans. Är ni sugna på fler rapportbilder så hittar ni de här..




8 kommentarer :

  1. Flotte bilder! Skikkeleg vinterstemning!

    SvaraRadera
  2. Klara och fina bilder, gillar färgtonen. Ja snart brakar det till och våren kommer smygandes :0)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder alla tre! Gillar hinken och den tredje närbilden särskilt!

    SvaraRadera
  4. Dina bilder är jättefina i gråskalan tycker jag och jag gillar verkligen din liknelse med presentpapperet!
    Ha en fin vecka!
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Härligt vintrigt! Jag gillar särskilt den andra bilden, fantastiskt fin!

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder, speciellt de två sista! Kan inte välja vilken jag gillar bäst

    SvaraRadera